. . . מקס המאתר, איתור נזילות בצפון, איתור נזילות מים, מומחה לנזילות מים, איתור רטיבויות בקירות, איתור נזילות מחוז חיפה, - בדק בית
 
       צור קשר עם חברת מקס המאתר

 

המותגים שלנו
 


 


        
דף הבית >> בדק בית

בדק בית



בדק בית לפני מסירה :

הדירה נבדקת האם העבודות שבוצעו בה מתאימות לתקנים הקיימים, למפרט הטכני שעליו התחייב הקבלן ולתקנות התכנון והבנייה. הבדיקה מתבצעת ויזואלית ואינה כוללת פירוקים וחציבה.

בדיקת רטיבות
:

בדיקות אלה מתבצעות באמצעות פרוטימטר ומד לחות וזאת פרט לזיהוי ויזואלי של סימני רטיבות. במידת הצורך, מוזמנת בדיקה באמצעות מצלמה תרמית (קרני אינפרה אדום) תמורת תשלום נפרד , ותוצאותיה משולבות בדו"ח הכולל של הליקויים.

בדיקת בית ו-דירות לפני קנייה
:

בדיקות אלה נערכות במתכונת "הביקורת לפני מסירה" כמפורט לעיל, אך כוללות ,במעמד הביקורת, מסירת ליקויים בולטים לצורך האפשרות של הלקוח לקבל החלטה מהירה באשר לכדאיות העיסקה.

ביקורת צנרת בדירה בשלב הבנייה לפני ריצוף
:

בדיקת התאמה של צנרת המים והדלוחין והתקנתה בהתאם לתקנים הנדרשים לפני ביצוע הריצוף.

בדיקות לרכוש ציבורי בבית משותף
:

בדיקות רכוש ציבורי והתאמתו לתקנים, דרישות בטיחות וטיב הגימור.

חוות דעת לבתי משפט
:

מתן חוות דעת מומחה על ליקויי בנייה לבתי משפט עפ"י מינויים של בתי משפט



בדיקת צנרת לפני רכישת דירה ?

לפני רכישת דירה חשוב להזמין מאתר בכדי לבדוק את הצנרת מאחורי הבטון והמרצפות,

ביקורת מבנים

הוא שם כולל לרשימת בדיקות שתפקידן לעמוד על ביקורת מבנים, בהנדסה אזרחית או אחר שייתכן וקיים בנכס הנדסי הבדיקות האלו נעשות כדי לאתר ליקוי הצנרת של הנכס.

מה כולל הבדיקה בבית ?

בדיקה בבית כולל שלבים רבים, שמטרתם בדיקה של כל פרט בצנרת בנכס. כך יוכלו הבודקים של "מקס המאתר" לאתר ליקויי צנרת, בעיות איטום או מפגעים בכל רמה. הבדיקה נעשית גם בצורה ויזואלית, חברת "מקס המאתר" מבצעת סריקה בסיסית של כל חלקי הצנרת במבנה וגם באמצעות מכשירים בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור מפגעים נסתרים כמו רטיבות בקירות.

בדיקה בבית כולל למעשה סקירה ובדיקה של איכות כל המערכות והחלקים בנכס, כגון: מצב הצנרת, ובדיקת מערכות האינסטלציה במבנה, ואיכות הצנרת במבנה כולל מערכת החשמל.

הבדיקות הללו מתבצעות על ידי מאתר מקצועי ומוסמך לאיתור ליקויים בנכס, להחליט האם ניתן לתקן את הפגמים, ואם כן, כיצד יתוקנו ובכמה יסתכמו עלויות התיקונים.

שימושים של "מקס המאתר"

החשיבות של "מקס המאתר" טמונה בתועלת ובערך המוסף שהוא מביא לכל עסקת נדל"ן, בעיקר עבור אדם שעומד לפני קניה של נכס. בעזרת ממצאי הבדיקה הקונה העתידי יכול להבין באיזה מצב נמצא הנכס. הבדיקה מונעת מצב של הונאה או אפשרות בה בעל הנכס הנוכחי מסתיר פרטים בעיתיים לגבי הדירה או הבית.

חברת "מקס המאתר" מקצועי שנעשה על ידי מתן שירות איתור ואבחון נזקים ללקוחות של חברות הביטוח זה למעלה מעשרים שנה, חברת "מקס המאתר" יכול לשמש גם כראייה לכל דבר בבית המשפט. המסמך שמפיקה החברה בתום הבדיקה כולל פירוט לגבי כל ליקוי וכן הערכה לגבי עלויות התיקון שלו. במקרה ונוצרה מחלוקת לגבי תיקון ליקויים שונים בנכס במסגרת עסקת נדל"ן, המסמך שהוציאה חברת "מקס המאתר" עשוי להיות זה שיכריע את הסכסוך, עז צרו קשר ו"מקס המאתר יכול לענות על צרכיכם.








 
לייבסיטי - בניית אתרים