. . . מקס המאתר, איתור נזילות בצפון, איתור נזילות מים, מומחה לנזילות מים, איתור רטיבויות בקירות, איתור נזילות מחוז חיפה, - בדיקת איטום גגות שטוחים
 
       צור קשר עם חברת מקס המאתר

 

המותגים שלנו
 


 


        
דף הבית >> בדיקת איטום מבנים >> בדיקת איטום גגות שטוחים

בדיקת איטום גגות שטוחים





כולל גגות הפוכים P . V . C  , E . P . B . M סריקת גגות שטוחים מכל סוגי האיטום : יריעות ביט ומניות.

נדרש לבצע איטום של הגגות העליונים וכן לבצע שיפועים נכונים של הגג שינקזו את המים אל תוך המרזבים. כמו כן נדרש לבצע בדיקת איטום של הגג על ידי הצפתו במים וכן לבצע בדיקת איטום של המרזבים שחלילה אינם מחוברים ונוזלים מים.

יש לבצע מרזב כפול בקצה הגשמות שינקז את המים העליונים והמים שמתחת ליריעות האיטום וכן לבצע את האיטום של הגג העליון על ידי חברות איטום מוסמכות לאיטום מבנים שיבצעו את עבודות איטום בגג ויוודאו ע"י בדיקת איטום בצורה מקצועית ותקינה את עבודתם.

בדיקת איטום של הגג העליון נעשה על מנת לודא שקיימים יריעות ביטומניות שאוטמות את הגג באופן מוחלט נגד מים יחד עם שנץ ופס אלומיניום המבוצע בחיבור היריעות אל המעקות בהיקף הגג וכן באם קיימים הלבנות של חיבורי היריעות הביטומניות בגג.
 

בעיות איטום בגגות הביתית


כאשר אנו רוצים למנוע נזילה או רטיבות ומעברם של אלו מהגגות לתוך קירות המבנה הנימיים נשתמש בשיטה לאיטומם ונקדים את התופעה לפני בואה.

אחת השיטות לאיטום, במקרה זה הוא זיפות גגות המאפשר אטימה מוחלטת ע"י שימוש בזפת חם ומונע את מעבר הנוזלים פנימה. שיטה זו מוכרת בענף הבנייה היטב ומשמשת כבר עשרות שנים עשרות אלפי מבנים לאטימה.

לעיתים, זיפות גגות מהווה גם בסיס לאיטום גגות שמעליו מתווספות יריעות ביטומנית לחיזוק האטימה.

חשוב להבין, נזילה קטנה או רטיבות נראית לכאורה בעיה פשוטה עד שלא מבחינים בתוצאותיה האסתטיות והנזקים הבריאותיים שהיא גורמת.

לכן, חשוב להיערך היטב ולדאוג לאיטום מתאים לכל חלקי המבנה שייתן מענה והן ליתר קירות הבית והגגות.

בשוק קיים מגוון רחב של חומרי איטום המותאמים לסוגי חלקי המבנה השונים, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כדי להשיג את פתרון האיטום הטוב ביותר.
 








 
לייבסיטי - בניית אתרים